_TEXTBLOCK Ansökningsprocessen postid 3969

Ansökningsprocessen

1

Registrera en profil

För att vi ska veta vem du är och vad du kan lära andra börjar du med att registrera en profil på Upgrades Online.

2

Anmäl intresse

När du väl är registrerad anmäler du intresse till de uppdrag som du tycker passar dig inne på Upgrades Online. Här kan du se vilka uppdrag som finns just nu på just din ort.

3

Intervju

Vi kontaktar dig för en intervju där vi lär känna varandra bättre. Till intervjun ber vi dig ta med dig studieintyg och utdrag ur belastningsregistret.

4

Trygghet och anställning

Efter den första intervjun tar vi referenser och kontrollerar utdrag ur belastningsregistret innan vi erbjuder dig anställning hos oss. Som anställd blir du sedan automatiskt försäkrad av oss under din arbetstid.

5

Utbildning & matchning

När du blivit anställd så matchar vi dig med det/de uppdrag som passar dig och ser till att du får den grundutbildning du behöver för dina uppdrag. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och vilka tider som passar dig.